Per 1 juni 2026 stopt de tijdelijke loonkostensubsidie
Per 1 juni 2026 is het niet meer mogelijk om de tijdelijke loonkostensubsidie aan te vragen. De gemeente Amsterdam gaat verder met de forfaitaire loonkostensubsidie. Deze regeling is eenvoudiger, geeft vooraf meer duidelijkheid en sluit beter aan op de praktijk van werkgevers.
Werkgevers die momenteel gebruikmaken van de tijdelijke loonkostensubsidie hebben hierover een brief ontvangen.
Heb je vragen over wat deze wijziging betekent voor jouw organisatie?
Of wil je meer weten over de voordelen en mogelijkheden van de forfaitaire loonkostensubsidie?
Neem dan contact op met je contactpersoon bij het Werkcentrum. We denken graag met je mee
over de mogelijkheden passend bij jouw organisatie.
Wijziging tijdelijke loonkostensubsidie: wat betekent dit voor jou?
Heb je vragen over het stopzetten van de tijdelijke loonkostensubsidie of wil je weten welke mogelijkheden er zijn voor jouw organisatie? Neem gerust contact met ons op.